UsApps: nova web/app per comunicar situacions de violència

Des de l’equip de professionals de la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situacions de Violència (USAV), que fa acollida, atenció i assessorament a qui hi contacta, i que dona suport als centres per a l’activació dels protocols corresponents, ens informen que s’ha posat en marxa de la nova web – aplicació informàtica UsApps.

UsApps és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni.

En aquest vídeo explicatiu i en la infografia podeu consultar el funcionament de l’aplicació ‘UsApps’, per tal que pugueu fer-ne ús i difusió.

Us animem a consultar també la informació del pla Les escoles lliures de violències (LELV), i la presentació de les jornades, per tal que disposeu de tota la informació. El Departament seguirà desplegant el pla LELV amb la intenció que els centres educatius siguin, sempre, espais de protecció per a tot l’alumnat. L’equip de la USAV (usav.educacio@gencat.cat) està a la vostra disposició.