Mostra Sambori de creacions culturals

Òmnium Cultural impulsa la primera Mostra Sambori de creacions culturals amb la finalitat d’interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola.

Amb la Mostra Sambori incentivem la creació d’obres artístiques, col·lectives i en català. També celebrarem la creativitat i la diversitat a l’escola.

Implica’t en una gran iniciativa amb milers d’alumnes  i participa en la Mostra Sambori d’Òmnium Cultural!

CONSULTA’N LES BASES!

Tanmateix també t’informem que  realitzarem  3 trobades obertes per ampliar-te la informació. Us facilitem les dates i l’enllaç: meet.jit.si/PresentacioSamboriCentres

Dijous, 10 de juny de 17:30 a 18:30
Dimarts, 15 de juny  de 17:30 a 18:30