Setmana Europea de prevenció de residus

Enguany es celebra la XI edició de la Setmana Europea de prevenció de residus, del 16 al 24 de novembre de 2019. El tema central de l’edició d’aquest any és l’educació i la comunicació en prevenció de residus. Adjuntem un document per explicar a les escoles què és, per què inscriure’s i com participar a la setmana, així com una fitxa del Bosc de la vida, una activitat que pot interessar a les escoles.

Les inscripcions estan obertes fins al 4 de novembre. Tota la informació és a la pàgina web: residus.gencat.cat/setmanaprevencio.

Poden registrar una acció a través del formulari en línia. També es poden consultar noves propostes al catàleg d’accions de prevenció.

Així mateix us informem que podeu comptar amb material comunicatiu (pòsters, infografies…) per donar a conèixer la vostra acció, així com l’agenda d’activitats difosa en diversos canals a Catalunya i Europa.

Als instituts informar-vos que es pot fer una actuació a través d’un servei comunitari.