Rercerkids. Recerca científica per a escoles inquietes

Recerkids és una iniciativa impulsada per la Direcció General de Recerca dins del seu programa d’activitats pedagògiques, que tenen l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer la tasca dels centres de Recerca de Catalunya.

El programa Recerkids es divideix en dues fases. En la primera, els estudiants desenvolupen una recerca científica a l’aula, i en la segona presenten els resultats en un congrés científic.

Va dirigit a les classes de 5è i 6è de primària d’escoles públiques i concertades.
Les inscripcions estaran obertes fins al 15 de novembre.
La recerca s’inicia a l’aula a partir del gener de 2020 i fins al 24 d’abril de 2020.

Podeu posar-vos en contacte amb l’equip de Recerkids a través del correu hola@recerkids.cat o trucant al 646033256.