Servei Comunitari: Web amb catàleg de propostes i fira d’entitats

A demanda dels centres educatius i amb la col·laboració de diverses entitats de la ciutat els Serveis Educatius han elaborat un web on trobar diverses propostes de les entitats per acollir alumnes de Servei Comunitari.

Aquest web està obert a més col·laboracions, si hi ha alguna entitat interessada, al mateix lloc web trobarà la fitxa que ens ha de fer arribar per incloure’s al catàleg.

A més, estem organitzant la segona edició de la fira d’entitats, aquesta trobada intenta posar en contacte directe els centres educatius que han d’oferir Servei Comunitari als seus alumnes amb les entitats que tinguin disponibilitat per acollir-lo. La fira aquest curs es farà el dimecres 17 de maig a les 16:30 hores al vestíbul de l’Institut Eugeni d’Ors. Com el curs passat primer les entitats faran una breu explicació dels seus projectes i després hi haurà un espai de trobada entre entitats i centres educatius.

Les entitats interessades a participar en la fira heu d’omplir aquest formulari.

Els centres interessats a assistir a la fira heu d’omplir aquest formulari.