Schools Student Awards 2017: SCRATCH CHALLENGE

Els promotors del programa mSchools, dins dels mSchools Student Awards 2017 convoquen per primera vegada, i com a novetat del curs 2106-2017, la modalitat de concurs l’Scratch Challenge, dirigit als alumnes del Cicle Superior de Primària.

L’objectiu és incentivar la programació en els alumnes de Primària i reconèixer la tasca que s’està duent a terme a molts centres al voltant de l’Scratch.

La convocatòria està oberta a tots els centres educatius d’Educació Primària de Catalunya.
Podeu trobar tota la resta d’informació en aquest enllaç: Scratch Challenge i aquí trobareu les Bases

La inscripció i el lliurament de projectes al Concurs s’inicia el 18 d’abril de 2017 a les 12:00 hores i finalitza el 14 de maig de 2017 a les 12:00 hores.