Premis Extraordinaris de Batxillerat

Ja s’ha publicat la convocatòria d’enguany als Premis Extraordinaris de Batxillerat.

Els Premis Extraordinaris de Batxillerat són un estímul més per als alumnes i un reconeixement oficial dels seus mèrits que demostra una preparació d’excel·lència en els estudis de batxillerat. Són també una mostra de la constància i compromís pel treball compartit entre estudiant, professorat i família.

Convocatòria del curs 2018-2019

Les proves es portaran a terme el 26 de juny de 2019, a les 8.30 hores, de manera simultània al centres que consten a la Resolució. No s’admetran alumnes que es presentin a una seu diferent a aquella que consti a la sol·licitud d’inscripció.

Els alumnes han de fer la inscripció a les proves entre el 27 i 31 de maig de 2019. Enllaç a la inscripció.

Els centres educatius hauran de validar les inscripcions entre el 3 i el 7 de juny de 2019. Enllaç al Portal de Centres.

Per a més informació, consulteu la web dels premis del Departament d’Educació.