Premis Baldiri Reixac 2019-2020

Arriba la 42a edició dels Premis Baldiri Reixac, un reconeixement al compromís per l’educació impulsat per la Fundació Carulla. Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan possibles els projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI. Els Premis pretenen involucrar el màxim d’agents de la comunitat educativa convidant-los a treballar de forma conjunta des de les arts i la cultura per construir una escola oberta, inclusiva i innovadora.

Aquest any, com a novetat, s’ha impulsat el Premi Baldiri Connexions – 6 premis de 4.000 € Impulsem les idees de col·laboració entre els centres educatius i les entitats culturals i artístiques: un binomi transformador.

La resta de premis compten amb les següents categories:

• Premi Baldiri Escola – 10 premis de 3.000 € Reconeixem els projectes educatius singulars que aporten solucions i respostes als reptes actuals i que, alhora, situen la cultura, la llengua i la creativitat com a eixos vertebradors.
  • Premi Baldiri Experiències – 25 premis de 500 €. Reconeixem les experiències d’aprenentatge en grup dins i fora de l’aula que responguin de forma innovadora a les necessitats dels infants i els reptes educatius actuals.
  • Premi Baldiri Alumnes – 5 premis de fins a 1.000 €. Identifiquem els millors treballs d’investigació en català, que siguin creatius, innovadors i que plantegin reflexions i propostes sobre els reptes socials actuals des d’un enfocament cultural i artístic.

Per a escoles amb voluntat transformadora, per a mestres compromesos i innovadors, per a alumnes curiosos i creatius. Per a tots vosaltres, ja és aquí la nova edició dels Premis Baldiri Reixac. Els Baldiri!

Presenteu la candidatura fins el 27 de gener de 2020.

Més informació i bases