Premi Sambori Òmnium 2017 i el Pissiganya.cat!

Comença el curs escolar i ja tenim a punt El Tinter, que agrupa els premis de narrativa i poesia en català dirigits als centres educatius dels Països Catalans.

Tornem a les classes amb energia i més creativitat: els requisits ideals per participar als premis escolars de referència de les lletres catalanes: el Premi Sambori Òmnium 2017 i el Pissiganya.cat!

Si voleu que els escrits i les poesies dels alumnes de 6 a 18 anys siguin els protagonistes, animeu-los a participar! Descarregueu-vos les bases que trobareu en aquests enllaços i feu-nos arribar els treballs que s’han escollit en el vostre centre educatiu. Tenim ganes de llegir!
Bases de participació del Premi Sambori Òmnium
Bases de participació del Pissiganya.cat

Amb el Sambori i el Pissiganya.cat promovem la llavor de la cultura i la literatura i conreem la passió per llegir, escriure i pensar en català.

Només entre tots enfortirem la nostra llengua!

Gisela Muñoz
Responsable d’El Tinter