Premi Participa a l’escola

Nosaltres aprenem, imaginem, dibuixem, construïm, descobrim, compartim. I som autors i autores de la societat actual. Hi volem participar. El premi Participa a l’escola és un premi per a les escoles o instituts que han dut a terme, durant el curs, experiències de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre.

Teniu un projecte per millorar la vida democràtica de l’escola? Aquest premi us interessa. El premi Participa a l’Escola posa l’èmfasi en aquells centres que han dut a terme experiències de participació a l’escola reconeixent i encoratjant aquells que, més enllà de la seva tasca educativa i formativa, treballen per fomentar els valors de la democràcia entre els més joves i per enfortir el present i el futur del nostre país a través d’una ciutadania activa i compromesa.

Si sou una escola que treballa perquè els seus membres es converteixin en subjectes actius que participen per a transformar el que els envolta, consulteu les bases.

Presentació de candidatures fins al 31 de juliol de 2019.