“Arrelarreu contes”: contes per no oblidar d’on venim ni on som

Arrelarreu contes és un projecte que es realitza a centres d’educació secundària, concretament a dins les aules d’acollida i finalment repercuteix en tot l’entorn educatiu, concretament en centres de primària i biblioteques. Com cada primavera el programa d’aprenentage-servei arriba als centres educatius de primària on els alumnes nouvinguts de secundària expliquen de manera dramatitzada i en públic un conte del seu país d’origen.

Enguany hi participen alumnes de l’Institut Pau casals, l’Institut Ventura Gassol i l’Institut Baetulo. Els alumnes explicaran els contes a la biblioteca de Llefià-Xavier Soto, a més de fer-ho als centres de primària Pau Picasso, Joan Miró, Miguel Hernández, Montigalà, Folch i Torres, Joan Coret, Alexandre Galí, Feliu i Vegués i Josep Carner.

Article a L’independent de Badalona

Us deixem amb un vídeo recull de l’experiència de l’any passat.