mSchools Student Awards 2017

mSchools és un programa de mEducació amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Com a acte de cloenda del curs, els promotors del programa mSchools convoquen els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App Education i Mobile History Map per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.

Per primera vegada, i com a novetat del curs 2106-2017, es convoca una nova modalitat, l’Scratch Challenge, dirigit als alumnes del Cicle Superior de Primària. L’objectiu és incentivar la programació en els alumnes de Primària i reconèixer la tasca que s’està duent a terme a molts centres al voltant de l’Scratch.

Els mSchools Student Awards tindran lloc a principis de juny.
Pròximament es donaran més detalls sobre el lloc i data concrets.