L’escola compromesa amb el món. Presentació a Badalona

El proper dimecres 10 d’abril a les 19:00 hores a l’Espai Betúlia tindrà lloc la presentació del llibre L’escola compromesa amb el món

A la l’acte hi haurà els autors del llibre Joan Bonals, Llorenç Planes i Benjamí Moliné.

L’escola compromesa amb el món

Fem costat a l’educació que dona protagonisme a l’educand, a qui es pot acompanyar perquè exerciti autènticament l’autocrítica i actuï de manera conseqüent. Una educació, en definitiva, per a la ciutadania compromesa amb els drets i la justícia global, en els contextos formals, no formals i informals, a l’escola, a casa i a tota la resta d’àmbits relacionals.

Aquest llibre ofereix un sistema conceptual adreçat a aquest altre món possible i desplega un recull de propostes pràctiques per facilitar-ne la implementació als centres educatius i als diferents escenaris educatius de la comunitat.