II Convocatòria dels premis Almia-educativa

II Convocatòria dels premis Almia-educativa, organitzada en el marc del projecte Almia per l’ajuntament d’Almatret juntament amb la col·laboració  del grup de recerca EDO de la Universitat de Lleida i amb el suport del consell d’assessors docents que constitueix l’ Equip ICE ALMIA-EDUCATIVA  creat amb l’objectiu de donar assistència a l’àmbit educatiu d’aquest projecte.

Els premis van dirigits a tots els escolars de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius, els alumnes interessats poden participar realitzant un prototip dins l’àmbit de les energies renovables acompanyat d’un pòster explicatiu del projecte.

Amb aquesta segona edició dels premis ALMIA-EDUCATIVA es vol mantenir l’esperit d’estimular la recerca educativa sobre energia. Es vol, també fer un reconeixement a la tasca desenvolupada envers aquests temes en aquests nivell i etapes educatives. Per accedir als II Premis ALMIA-EDUCATIVA cal presentar un prototip, projecte o recerca que tingui com a tema d’interès alguns dels següents àmbits:

• Desenvolupar innovació tecnològica en l’ús de fonts d’energia neta disponibles al territori
  • Promoure les fonts d’energia renovable, la seva generació i consum
  • Promoure la investigació i desenvolupament de projectes d’emmagatzematge d’energia
  • Reduir el consum energètic provinent de l’ús de combustibles fòssils que tinguin un impacte advers a l’ambient.

La data límit per presentar els projectes és el 24 d’abril 2019 i l’entrega dels premis tindrà lloc al maig a Almatret.

Bases del Premi ALMIA-EDUCATIVA

Model pòster científic