La UB divulga: Concurs UB de Cristal·lització a l’Escola

Els centres de l’àrea de Barcelona poden participar en el Concurs UB de Cristal·lització a l’Escola.

En aquest projecte de divulgació científica, el professorat de secundària rep una formació en cristal·lografia a la Universitat i després trasllada la seva experiència a l’aula perquè l’alumnat aprengui a crear cristalls. Amb els cristalls obtinguts, s’organitza una jornada en format de congrés científic en què s’exposen els cristalls treballats i se n’escullen els guanyadors.

Aquesta jornada final es farà el divendres 26 de maig de 2023 a la Facultat de Ciències de la Terra.

En aquesta edició, l’organització subvenciona a cada centre participant la compra de 10 kg de dihidrogenfosfat d’amoni (ADP), que es podran recollir a la Facultat de Ciències de la Terra.

Inscripció: del 21 de novembre fins al 19 de desembre de 2022.

Més informació: Concurs de Cristal·lització a l’Escola (ub.edu)