Activitats autoformatives, del 13 de juliol al 30 d’agost.
Les Kudi són càpsules autoformatives de 10h de durada certificades. Per poder participar en aquest tipus de formació cal inscriure’s a Odissea. Per a la certificació, un cop finalitzada la Kudi, els participants poden accedir a la inscripció del GTAF mitjançant un enllaç que es proporciona si es compleixen les condicions exposades a cada Kudi.
A continuació us els enllaços i una breu descripció de cadascuna de les Kudi que s’ofereixen:
KUCD – Kudi de Competència Digital Docent
Aquesta càpsula planteja apropar els docents als diferents entorns virtuals per al seu ús des de la didàctica, la gestió, la comunicació i la col·laboració, l’ètica i el civisme digital i el desenvolupament professional.
KUBL- Kudi de Blended Learning o Educació híbrida
Aquesta càpsula permet conèixer el model Blended-learning o Educació Híbrida per tal de generar una proposta senzilla per aplicar-lo amb l’alumnat i compartir idees i propostes amb les persones participants. Al llarg de la càpsula s’exploren les característiques i possibles aplicacions didàctiques del model i es faciliten tot un seguit de recursos que es podem explorar i integrar a la proposta.
KUEI – Kudi d’Educació Infantil
Aquesta Kudi es presenten Propostes per entendre el món que ens envolta: inici del pensament matemàtic, Programació robòtica, Google maps i Realitat Augmentada., utilitzant tecnologia que està a l’alça en les escoles. Ofereix també activitats per fer amb el Google Maps, aplicació que ja tenim incorporada en la nostra vida quotidiana i que pot entrar en les propostes per als nens i nenes d’infantil.
KUCC – Kudi de Creació de continguts
En aquesta càpsula es treballaran diferents recursos sobre la creació de continguts visuals que permeten mostrar informació de forma resumida.
KUCO-Kudi de Cerca i organització de continguts digitals
En aquesta càpsula es treballaran diferents recursos relacionats amb la “cura de continguts” per cercar, seleccionar, classificar, transformar i compartir informació, especialment l’etiquetatge i els serveis de marcadors socials. Les eines de cura de continguts són cada vegada més presents en les nostres estratègies com a docents ja que es fa necessari gestionar tota la informació que ens arriba per poder seleccionar aquella que ens és realment interessant.
KUCL-Kudi de Classroom
Aquesta Kudi és un primer pas introductori al que és Classroom. La Kudi té 5 activitats que es van obrint a mida que es facin les anteriors, i una avaluació final on únicament s’ha de compartir la classe de Classroom.
KUNA- Kudi de Narrativa Digital
Des del principi dels temps la humanitat ha explicat històries. Per a vendre, entretenir, convèncer, ensenyar, transmetre coneixements… Fins ara tot això només podia fer-se de manera oral o escrita. Amb l’arribada de la tecnologia de forma universal, s’ha obert un món de possibilitats. La narrativa digital o digital storytelling aplicada a l’Educació és un recurs poderós per captar l’atenció dels alumnes i motivar-los a participar.
KURG- Kudi de Representació gràfica de continguts
Càpsula que ofereix diferents recursos per presentar informació de forma esquemàtica: mapes conceptuals, esquemes, línies del temps
I aquí us deixem altres activitats d’autoaprenentatge que us podern interessar.