Jocs al Parc de Can Solei!

cansoleiEl passat dia 7 de novembre els/les alumnes de 3r i 4t de les escoles Lola Anglada i Artur Martorell de Badalona han realitzat un matí d’activitat física intercentres al parc de Can Solei.

Els objectius de la Jornada han estat gaudir de diferents jocs en un context diferent i propiciar que l’alumnat de les dues escoles es conegui i es relacioni. A la vegada s’han treballat valors com: la cooperació, l’esforç, esportivitat, respecte…

Per a acomiadar-se de l’activitat han fet un intercanvi de medalles i han esmorzat junts/es. La valoració de l’activitat he estat molt positiva, tant pels alumnes com pels mestres que hi han participat i ja s’està pensant en trobar altres moments per compartir més activitats!