Guia d’activitats educatives de Badalona 2017-2018

Us presentem la Guia d’activitats educatives de Badalona del curs 2017-2018, que inclou els projectes i les activitats que s’adrecen especialment a l’alumnat dels centres educatius de la ciutat.

Aquestes activitats es porten a terme, amb la participació de molts centres implicats en la seva organització, des del Servei Educatiu del DEGC, des de diferents serveis municipals i des d’altres institucions, entitats i empreses. Moltes d’aquestes activitats són fruit d’una estreta cooperació entre tots aquests agents educatius.

Aquesta guia està coordinada pel Servei Educatiu del DEGC i per la Unitat de Dinamització i participació educativa de l’Ajuntament de Badalona. A la guia, que s’actualitza i es va ampliant periòdicament, trobareu les activitats que s’ofereixen des d’aquestes àrees i serveis: Àrea de Cultura i Ciutadania, Xarxa de Biblioteques de Badalona, Espai Betúlia, Àrea d’Educació, Esports i Joventut, Conservatori Professional de Música i Orfeó Badaloní, Centre de Normalització Lingüística de Badalona i S. Adrià de Besòs, Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat, Escola de Natura, Escola del Mar, Centres Cívics, Guàrdia Urbana, Servei Educatiu del DEGC i altres.