Com podem implicar l’alumnat en l’informe del tercer trimestre?

La Xarxa de Competències Bàsiques ha elaborat un document sobre Com podem implicar l’alumnat en l’informe del tercer trimestre?

En aquests moments en què ens podem estar plantejant com elaborem els informes, pot ser una eina de gran utilitat per ajudar a l’alumnat, al professorat i a les famílies.

El document recull un model d’informe i una guia d’ús que ens pot ajudar a orientar-nos a l’hora d’elaborar-los en el nostre centre.

Aprofitem també per fer-vos arribar un espai generat per la Xarxa de Competències Bàsiques on es recullen activitats que duen a terme els centres.

Tots els centres poden accedir-hi i també participar i aportar iniciatives, independentment de si formen part de la Xarxa o no. En aquest moment l’espai ja compta amb més de 500 registres amb més de 1200 activitats i tasques compartides per més de 150 centres diferents.

Per accedir-hi podeu fer-ho al següent enllaç: https://projectes.xtec.cat/xarxacb/activitats-compartides-pels-centres/