Badacorfbol,segona proposta del Badasport

Entre el dilluns 21 i el divendres 25 de març, de 10 a 12 hores del matí, al Complex Esportiu Municipal de Sistrells (Badalona), es jugaran els partits de Badacorfbol, la segona de les activitats del Badasport, una iniciativa que promou la pràctica de l’esport escolar a la ciutat.

Aquest curs 21-22, el grup de treball d’Educació Fisica realitza per 11è any una jornada intercentres anomenada BADAKORFBALL i va dirigida als nens i nenes de 6è de les escoles de Badalona i Sant Adrià. En aquesta edició hi participaran aproximadament un miler d’alumnes al llarg de tota la setmana.

El corfbol és un esport que manté certes similituds amb el bàsquet. Es juga entre dos equips que tenen l’objectiu d’introduir una pilota dins d’una cistella. Els equips són mixts, formats per quatre nois i quatre noies, i es basa en els principis de la cooperació, la no violència, la no especialització, l’habilitat i la coeducació. Aquests valors el fan especialment educatiu i apte per a l’entorn escolar, sent encara l’únic esport d’equip mixt que es practica a tot el món. Les seves normes estan pensades per a l’educació de l’individu en un ambient d’igualtat i de respecte.