2è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2022

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 12è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2022.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

X(p)rimenta vol continuar prioritzant la qualitat dels vídeos presentats per les escoles, tant pel que fa al contingut dels experiments com als aspectes formals de realització dels vídeos. Per això, encoratgem a les escoles a presentar filmacions amb un bon nivell de qualitat d’imatges, de so i d’edició.  També volem promoure els experiments senzills i originals. Vegeu en aquest sentit les següents Recomanacions per a millorar la qualitat dels vídeos.

COM PARTICIPAR-HI?

Llegiu-ne les Bases, on trobareu els detalls. El termini es clou el dia 13 de maig de 2022. Pot participar-hi alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius.