14a Marató de Ràdio de Badalona

La Marató de Ràdio d’enguany ja comença a rodar!!

La Marató és una emissió de ràdio per internet, durant tot un matí, realitzada a partir de programes de ràdio que en directe, des del mateix centre o des de la seu dels Serveis Educatius de Badalona, hagin preparat les escoles i els instituts.

En aquesta edició repetirem el format de l’any passat. Farem l’emissió des de la sala d’actes de l’institut Eugeni d’Ors, la qual cosa permet que pugui venir alumnat com a públic per escoltar en directe els diferents programes.

Per tant, hi pot haver 3 opcions per participar-hi:

• Diferit. Enviar el programa enregistrat.
  • Directe des del centre educatiu
  • Directe des del Servei Educatiu

S’hi pot participar com a escola, com a cicle o bé com a aula i els programes poden estar realitzats en qualsevol de les llengües curriculars. El format del programa l’escull cada escola, pot ser un magazín, un conte, un informatiu… i la durada màxima de cada programa és de 10 minuts.

Aquest curs, la 14a Marató està prevista pel dia 7 de juny. Si no hi heu participat mai i voleu més informació o orientacions en el suport tècnic, poseu-vos en contacte amb el CRP per correu electrònic a crp-badalona@xtec.cat o bé telefònicament al 93 460 22 26.

Per fer la inscripció cal omplir el formulari de participació abans del 9 de maig.

Trobareu més informació en aquest lloc web

Us animem a participar-hi!!