XIè Congrés de Ciència d’Educació Infantil i Primària de Badalona

Badalona celebra els dies 1, 7 i 12 de març l’XIè Congrés de ciència a Infantil i Primària.

Més de 350 alumnes de vuit escoles participen en el Congrés 2024 amb la presentació dels seus treballs de recerca.

Badalona celebra els dies 1, 7 i 12 de març, de 10 a 12 hores, al Museu de Badalona, l’XIè Congrés de Ciència d’Educació Infantil i Primària, amb la participació de més de 350 alumnes de les escoles Artur Martorell, Garbí Pere Vergés, Ítaca, Lola Anglada, Llibertat, Mercè Rodoreda, Progrés i Ventós Mir.

Les nenes i els nens participants presentaran els seus projectes de recerca, les seves investigacions i els resultats de les seves experiències vinculades al coneixement del medi natural, els animals, les plantes, la física, el funcionament del cos humà, l’alimentació, la terra o l’univers.

L’XIè Congrés de Ciència d’Educació Infantil i Primària és organitzat per l’Escola de Natura Angeleta Ferrer i l’Escola del Mar, Centre d’Estudis Marins, de l’Àrea de Medi Ambient; pel Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona; i pel Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Compta també amb la col·laboració del Grupo Menarini.

Podeu veure el reportatge de la primera jornada que va fer Badalona Comunicació en aquest enllaç.