Trobada amb l’autor Toni Cotet

Dijous passat la suma d’un bon llibre i una excel.lent mediació lectora van donar com a resultat una animada conversa entre una colla d’alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut Badalona VII i en Toni Cotet, autor del llibre de literatura juvenil Bressol del basquetbol.
La trobada es va realitzar a la Biblioteca de Can Casacuberta i la possibilitat de comptar amb un lot de llibres per a l’aula la podeu consultar a través del web del Servei educatiu. Lectures a l’ESO és una iniciativa de la Comissió de dinamització lectora de Badalona (CDLB).

L’activitat:

L’institut planifica dues sessions a la setmana en un taller que els alumnes de 1r i 2n d’ESO escullen quadrimestralment. Són al voltant de 20 alumnes cada quadrimestre. El taller porta com a títol  Vine a llegir i a conèixer autors. L’objectiu és gaudir de la lectura. No s’obliga ningú a llegir en veu alta però ho acaben fent tots amb molt de gust i compartim tots junts la lectura d’una petita selecció de llibres juvenils, concretament llibres que proporciona la Biblioteca Can Casacuberta. No es fa cap activitat escrita, tot és oral. Es comenta allò que els alumnes els interessa de la lectura i s’intenta fer alguna activitat posterior com ara conèixer l’autor, una ruta per la ciutat….