Recursos: compra sostenible i compostatge

Des del Departament d’Educació Ambiental de l’Ajuntament de Badalona ens fan arribar un parell de recursos per treballar amb l’alumnat la compra sostenible i el compostatge.

ECOSEGELL

ecosegell

El Consell Català de la Producció Agrària Ecològica (CCPAE) ha creat el projecte educatiu Ecosegell.cat, un recurs educatiu digital per a nens i nenes de 10 a 14 anys per treballar a les escoles els principis de la producció agrària ecològica i l’etiquetatge dels aliments bio. El material digital consta de tres jocs: un qüestionari sobre la producció ecològica, un taller per fer la teva pròpia etiqueta de producte bio i una activitat per cuinar.

Consulteu aquí el recurs: http://www.ecosegell.cat/

EL COMPOSTATGE. GUIA D’ACTIVITATS EDUCATIVES

La Guia d’activitats educatives sobre el compostatge és una eina per treballar amb l’alumnat de forma transversal i dins del currículum tots els conceptes relacionats amb el compostatge i el cicle de la matèria orgànica. tant dins com fora de l’aula.

Més informació…