Punt de TecnoTrobada (#JoEmQuedoACasa)

Aquests dies de confinament a què ens veiem obligats a seguir per evitar la propagació del COVID 19, com a docents tenim el repte de seguir en contacte amb el nostre alumnat per promoure activitats d’aprenentatge. Uns docents de Tecnologia ens han proposat la creació d’un espai per compartir estratègies i recursos d’aprenentatge de la Tecnologia per afrontar aquest repte d’una forma col·laborativa.

Per això us presentem el: Punt de TecnoTrobada (#JoEmQuedoACasa) Aquest espai d’Odissea pretén ser un espai col·laboratiu de trobada del professorat de tecnologia per debatre, compartir, proposar qüestions relacionades amb la didàctica de la Tecnologia en aquests temps de confinament. Volem focalitzar inicialment en com podem convertir la situació de confinament en una oportunitat d’aprenentatge de la Tecnologia.

L’espai està organitzat per uns temes inicials que poden ampliar-se en funció de les demandes i necessitats dels participants. Cal remarcar que no és un curs de formació. És un espai de trobada, dinamitzat per un grup impulsor.

L’accés és obert a través d’un curs d’Odissea amb autoinscripció en l’enllaç següent:

Per inscriure-us entreu les vostres credencials d’XTEC i entreu la paraula clau: COVID19