Criteris per dur a terme l’avaluació i el seguiment de l’alumnat durant el confinament.

El Departament d’Educació ha establert uns criteris, que al llarg del dia d’avui farà arribar a les direccions dels centres educatius, i que estableixen com ha de ser l’avaluació i el seguiment de l’alumnat durant el període de confinament a causa del COVID-19.

El principal objectiu és donar continuïtat a l’activitat formativa per ajudar a mantenir els hàbits i el procés d’aprenentatge amb propostes educatives que arribin a tot l’alumnat. I sense oblidar, al mateix temps, que el seguiment tutorial i el suport emocional a l’alumnat i a les famílies prenen en aquest context més rellevància, especialment, en el cas de l’alumnat que té més dificultats a l’hora de participar en les activitats proposades.

Mës informació: Nota de premsa.

Document de criteris (en pdf).