I concurs d’escriptura crítica “Teresa Barba”

Amb la voluntat de difondre el pensament i l’obra d’Antoni Tàpies i amb motiu de la celebració del centenari del naixement de l’artista, la Fundació Antoni Tàpies convoca un concurs de crítica d’art..

El que es pretén és potenciar el pensament crític de l’alumnat a partir del diàleg amb l’obra d’Antoni Tàpies com a estímul per analitzar la societat actual i la realitat que ens envolta; fomentar l’expressió escrita dels estudiants, així com fer reconnectar el públic jove amb l’obra, el pensament i els interessos d’Antoni Tàpies.

El concurs va dirigit a l’alumnat que durant el curs acadèmic 2023-2024 estigui cursant cicle superior de primària, ESO, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà. La participació pot ser individual o bé col·lectiva, tenint en compte que el premi serà únic.

La data límit de lliurament és el 12 de maig de 2024. El veredicte del jurat es farà públic el 12 de juny de 2024 a la pàgina web de la Fundació Antoni Tàpies.

Podeu consultar aquí totes les bases del concurs.