Edulab: Viu l’Educació Maker!

Vols saber com transformar cada moment de la vida escolar en una oportunitat per als alumnes d’esdevenir creadors? Vols aprendre com l’educació maker és capaç de fusionar àrees de coneixement mitjançant les creacions dels propis alumnes?

La tendència maker aplicada a l’educació permet empoderar als infants i joves a través de la curiositat, el descobriment, la innovació i el coneixement obert i col·laboratiu. En el cor del moviment maker hi resideixen diferents pensaments i durant lEdulab els treballarem tots.

El taller tindrà lloc a l’Auditori del Convent dels Àngels-FAD el DIMARTS 7 DE JUNY de 18.00 h a 20.00 h de la tarda. Accés lliure i gratuït!Inscriu-t’hi i no t’ho deixis perdre! ENLLAÇ INSCRIPCIÓ