Acte d’inauguració del curs escolar 2023-2024

Ens plau comunicar-vos que l’acte d’inauguració del curs escolar 2023-24, adreçat especialment al professorat i als equips directius dels centres educatius de la ciutat, des de bressol fins a la universitat, i obert a tota la comunitat educativa es farà el dijous 21 de setembre, de 17.30 a 19 h, al Museu de Badalona.

L’acte s’iniciarà amb la inauguració del curs, la presentació del Pla de Formació de Zona i de la Guia d’activitats educatives 23-24 i finalitzarà amb la conferència

El tetraedre de l’aprenentatge amb sentit“, a càrrec d’Elisabet Aznar Vacas, directora del Centre de Recursos Específics de Suport a la Innovació i a la Recerca Educativa (CESIRE).

“Entenem per aprenentatge amb sentit el conjunt de coneixements, habilitats, destreses, actituds i valors coherents amb la idea d’educar infants i joves com a habitants del món amb capacitat de contribuir al desenvolupament sostenible del seu entorn proper i del planeta.”

INSCRIPCIÓ

L’acte d’inauguració del curs escolar 2023-24 està organitzat conjuntament pel Servei Educatiu del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i pel Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona.

Esperem la vostra participació

Bon estiu!