Concurs App Education 2016

La finalitat del concurs App Education és donar a conèixer els projectes creats per l’alumnat implicat en aquesta proposta didàctica del programa mSchools i premiar les propostes més reeixides.
Qui hi pot participar
Aquesta convocatòria està oberta als centres educatius de Catalunya que hagin implementat durant el curs 2015-2016 la proposta didàctica d’App Education (“Mobilitzem la Informàtica”, “APPliquem la Tecnologia”, etc.)

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ
BASES DEL CONCURS

Aquest any consta de dos modalitats.
Modalitat 1.- Aportacions a la Plataforma Mobile History Map. Teniu les bases aquí. La inscripció s’obrirà a partir del dia 1 de maig. Més informació la trobareu a la pàgina del concurs MHM
Modalitat 2.- Concurs APP Education 2016, és el concurs de la proposta didàctica de les matèries d’informàtica a la ESO (3r i 4art), Batxillerat i Cicles Formatius. Les bases es posaran properament. Teniu més informació a la pàgina del concurs APP Education.