2a Fira de l’Ensenyament de Badalona

El Centre Cultural lâ??Escorxador (carrer de lâ??arquitecte Fradera, sense número) acollirà els dies 3 i 4 dâ??abril la 2a Fira de lâ??Ensenyament de Badalona, organitzada per lâ??Ã?rea dâ??Educació, Esports i Joventut de lâ??Ajuntament. Lâ??objectiu de la fira és donar a conèixer totes les possibilitats educatives i acadèmiques a les que poden accedir els alumnes de Badalona.
La 2a Fira de lâ??Ensenyament de Badalona posarà a lâ??abast de la ciutadania tota lâ??oferta existent en cicles formatius, universitats, programes de formació i inserció, escoles dâ??adults i formació complementària. La fira serà un espai de trobada per a tot lâ??alumnat de secundària, les seves famílies i per a les persones interessades en iniciar, continuar o complementar la seva formació amb el propòsit dâ??ajudar a construir el seu futur acadèmic i professional.
Es pot consultar el programa complet de la fira a www.badalona.cat.