13a trobada de nens i nenes dansaires de Badalona

La Trobada de nens i nenes dansaires de Badalona és una activitat impulsada pel Grup de Treball de mestres de música de primària i organitzada conjuntament amb el CRP i la Regidoria d'Educació.
Durant els dies 15 i 16 de maig, de 9:45 a 12 h, es reuneixen al Palau Municipal d'Esports 5400 alumnes de P3 a 5è curs de primària dâ??escoles de Badalona, per ensenyar a les famílies i a la resta d'escoles les danses populars i d'arreu del món que han anat practicant durant tot el curs.
Dijous, 15 de maig
Baldomer Solà, Feliu i Vegués, Joan Llongueras, Josep Boada, Josep Carner, Jungfrau, Rafael Alberti, Rafael Casanova, Salvador Espriu, Santíssima Trinitat, Ventós Mir
Divendres, 16 de maig
Antoni Botey, Baldiri Reixac, Bufalà, Folch i Torres, Gitanjali,Ítaca, Joan Coret, Joan Miró, Llorens Artigas, Margarida Xirgu, Montigalà, Pau Picasso