ApreniJoc. Premi al treball comunitari

Un dels projectes impulsats des de la Comissió d’Infància i Joventut de la Salut /Llefià ha estat premiat en l’anomenada  Crida per a les comunitats que eduquen. Educació 360: Més i millors oportunitats per a tothom de la Fundació Jaume Bofill.

El projecte comunitari ApreniJoc ha estat promogut per la Fundació Salut Alta en el context del Pla Educatiu d’Entorn de Badalona i l’escola Josep Carner n’ha estat l’amfitriona.

En aquest article la Marta Bravo, tècnica de l’Ajuntament del Pla Educatiu d’Entorn dels barris de Llefià-La Salut; la Teresa Vivancos, directora de l’escola Josep Carner (que acull diàriament el projecte ApreniJoc) i la Lola Ballesteros, responsable de projectes de la Fundació Salut Alta, ens ho expliquen.