Veu dels centres: Promovent les matemàtiques des del CRP

El dijous 21 de març s’emetrà a RàdioSeu un nou programa de la Veu dels centres. En aquesta ocasió, el contingut estarà relacionat amb totes les activitats que des del CRP s’impulsen per ajudar a millorar l’aprenentatge de les matemàtiques.

Al llarg del curs hi ha diferents propostes i recursos adreçades als centres educatius, als alumnes i a les famílies. Algunes són organitzades per entitats matemàtiques i d’altres impulsades des del Centre de Recursos, i pensem que és bo que es coneguin.

En aquest sentit, al programa es parlarà de l‘Aprofundiment en matemàtiques, la realització de la 1a fase de la Copa Cangur al territori, el DiMatPirineus, la celebració a la Seu del Dia Pi i la participació dels centres a les Proves Cangur. Diferents activitats al llarg del curs que ens seran comentades per professorat que hi participa en la seva realització, com la Gemma Bastardas, el Pau Balaguer, representants del CRP i de la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer, a més de recollir la veu de l’alumnat participant i la valoració que en fa de totes elles.

Podeu escoltar els diferents programes de la Veu dels centres en aquest vincle: https://alacarta.radioseu.cat/programs/laveudelscentres