1a Fase de la Copa Cangur a Puigcerdà

El dijous 25 de gener s’ha celebrat a Puigerdà per primera vegada una fase eliminatòria de la Copa Cangur, certamen matemàtic adreçat a l’alumnat d’ESO.

Les proves s’han fet a l’INS Pere Borrell de Puigcerdà i han comptat amb la participació de 140 alumnes de 1r a 4t d’ESO de la Cerdanya, l’Alt Urgell i Andorra. Els estudiants s’han agrupat en equips de 7 participants per resoldre les proves de les diferents categories: Cadet (1r i 2n d’ESO) i Junior (3r i 4t d’ESO).

En aquesta primera fase els centres participants han estat:

• INS Joan Brudieu (La Seu d’Urgell)
  • INS La Valira (La Seu d’Urgell)
  • Col·legi Mare Janer (Andorra)
  • Col·legi Sant Ermengol (Andorra)
  • CE María Moliner (Andorra)
  • Escola Andorrana Segona Ensenyança Santa Coloma (Andorra)
  • INS Pere Borrell (Puigcerdà)

Des del CRP volem felicitar a tots els centres i alumnat participant per fer possible la realització d’aquesta fase i, d’una manera especial, a la representació dels nostres equips de l’Alt Urgell que van quedar entre els tres primers:

• Un equip de l’INS la Valira, 3r premi categoria CADET
  • Un equip de l’INS la Valira, 2n premi categoria JUNIOR
  • Un equip de l’Joan Brudieu, 3r premi categoria CADET

Destaquem que els alumnes de l’activitat Ampliació de matemàtiques, impulsada des del CRP,  estaven entre els alumnes dels equips de l’institut La Valira.

Aquesta primera fase se celebra en diverses seus repartides arreu del territori i ha comptat amb la participació de més de 300 centres de Catalunya i 6000 alumnes. La fase final tindrà lloc el 3 de maig al Pavelló Poliesportiu de Can Noguera a La Garriga.

Trobareu més informació sobre l’activitat als espais de Pirineus TV que va retransmetre la sessió a les seves xarxes i en directe al programa Fet a Mida de la Xarxa el dijous, a més d’en diferit al programa Connecta Lleida Pirineus i als informatius de Pirineus TV.

També podeu veure diferents moments del concurs al nostre Instagram.