Si sou formadors/es i teniu usuari xtec, accediu al GTAF per gestionar les activitats (usuari i contrasenya xtec). Entreu a l’apartat Formadors/es, col·laboradors, suport i a l’activitat concreta dins l’apartat Llista d’activitats. Caldrà realitzar les tasques següents:
Abans d’iniciar l’activitat
- Comproveu el llistat d’assistents. Poseu-vos en contacte amb el CRP davant de qualsevol incidència.
- Actualitzeu el calendari de sessions. La primera i la última només es poden canviar des del CRP.
Durant l’activitat
- Feu el seguiment de l’assistència a la pestanya Seguiment assistents.
- Informeu al CRP de qualsevol alta o baixa d’assistents.
- Compartiu amb el CRP el material generat a la formació si s’escau.
En finalitzar l’activitat
- Demaneu als participants que emplenin el formulari de valoració que trobaran a l’apartat Les meves activitats de l’xtec i empleneu el vostre com a formadors. El trobareu al GTAF.
- Repasseu que la casella Certificat? de la pestanya Seguiment assistents estigui activada per a aquells assistents que obtinguin el certificat. En cas contrari, especifiqueu el Motiu no certificació:
- Imprimiu l’Acta d’assistència en PDF (Ctrl+P), signeu-la digitalment i envieu-la al CRP (se-alturgell@xtec.cat).
- En el cas d’una FIC, empleneu i envieu al CRP la documentació corresponent.
No dubeu a contactar amb el CRP davant de qualsevol dubte o canvi en la planificació inicial (altes o baixes, calendari…).
Formadors que col·laboren al PFZ del Servei educatiu