Comencem l’Aprofundiment en matemàtiques

El dijous 9 de novembre han començat les classes d’Aprofundiment en matemàtiques al CRP de l’Alt Urgell. 18 alumnes presencials i 21 alumnes del Pirineu, Aran i Andorra connectats en línia han seguit durant dues hores la primera classe, a càrrec de la Gemma Bastardas.

Malgrat la diferència de nivells educatius, tots i totes les participants han gaudit dels reptes matemàtics proposats i de l’experiència de poder compartir l’interès per les matemàtiques amb companys d’un territori tan ampli.

Durant tots els dijous, de les sis a les vuit, els espais del CRP acolliran per segon any aquesta activitat i s’ompliran dels desitjos d’aprendre d’aquest grup tan heterogeni i entusiasta.

Gràcies a les famílies, a IDAPA i a tothom que ha donat suport a l’activitat impulsada des del CRP.

A post shared by Servei Educatiu Alt Urgell (@sedalturgell)