La veu dels centres: Concurs whatsapp

El dijous 15 d’abril s’ha emès a RàdioSeu un nou programa de La veu dels centres coordinada des del CRP. En aquesta ocasió el tema ha estat el Concurs de WhatsApp relats 2021 Alt Pirineu i Aran i Andorra.
Han participat l’Isidre Domenjó, com a representant… Llegeix més»

Famílies Digitals

El Departament d’Educació impulsa la iniciativa Famílies digitals per facilitar l’adquisició de la competència digital per part de les famílies i donar resposta des de l’acompanyament a les seves necessitats.

Xerrada sobre l’Escola rural

El 19 d’abril, a les 19h, l’Associació de Mestres Rosa Sensat ha programat la xerrada Què podem o hauríem d’aprendre del model de l’Escola Rural? Anirà a càrrec d’Assumpta Duran, Xavier Geis i Miquel Payeró,  autors/a del llibre “L’escola rural, petita, pública i de poble”.
Es… Llegeix més»

Fundació Kílian Jornet

La Fundació Kílian Jornet treballa per protegir els entorns de muntanya. El mes d’abril farà la primera acció a escala mundial, en la qual us proposa participar amb el vostre alumnat. Aquesta primera acció la volen emmarcar en la celebració del Dia Internacional de la… Llegeix més»

Nou recurs al CRP: mapa Bee Bot FER

El mapa Bee bot és un recurs complementari del projecte Futurs Emprenedors Rurals que està disponible en préstec al CRP. Al mapa l’acompanya una proposta didàctica formada per reptes/preguntes que en grups de 4 a 8 alumnes hauran de superar conjuntament. Cada alumne tindrà un… Llegeix més»

Presentació del Programa d’Innovació STEAMcat 21-24

Des del programa d’innovació STEAMcat, s’ha realitzat una sessió informativa sobre la convocatòria oberta del programa.
La sessió virtual consta d’una primera part de presentació del programa i una segona part amb diverses sales per resoldre dubtes i fer aclariments