FIC-CAT – Modalitat Centres Educatius

El FIC-CAT, Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada, conscient de l’entorn d’imatges i de tecnologia en què es mouen els nois i les noies de casa nostra, s’ha proposat potenciar accions educatives amb l’alumnat i el professorat d’escoles i instituts per tal… Llegeix més»

Convocatòria Erasmus+

ORDRE EDU/13/2020, d’11 de febrer, per la qual es dona publicitat a la convocatòria corresponent a l’any 2020 del programa Erasmus+ i s’informa de les especificitats derivades de la participació dels centres de Catalunya en aquest programa.

VII Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia. La convocatòria s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria.
La categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària… Llegeix més»

XVII Premis el CAC a l’escola

S’ha convocat l’edició dels Premis el CAC a l’escola que s’adreça a la comunitat educativa per tal de fomentar l’educació en comunicació audiovisual amb el convenciment que formar una ciutadania crítica i activa en la seva relació amb les pantalles i els llenguatges audiovisuals té… Llegeix més»

Avaluació de quart d’ESO

Al mes de febrer es realitzarà tots els centres d’educació secundària les proves d’avaluació  de quart.
És una prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i… Llegeix més»

Concurs de dictats plurilingües 2020

El dijous 20 de febrer es realitzarà a l’EOI de la Seu d’Urgell la cinquena edició del concurs de dictats en quatre llengües  adreçat a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO de la comarca. Paral.lelament al concurs, l’alumnat podrà participar en diferents jocs plurilingües.
Aquesta… Llegeix més»

Conferència 100tífiques

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, als centres educatius properament es celebrarà 100tífiques. Per a l’alumnat de 1r d’ESO s’oferirà una xerrada titulada Alimento para el mundo que anirà a càrrec de Denise Pamela Sánchez Oviedo, Enginyeria… Llegeix més»