La veu dels centres del 21/3/2024. Promovent les matemàtiques des del CRP

El nou programa de “La veu dels centres” ha estat dedicat a les matemàtiques i a les activitats que s’ofereixen, tant per iniciativa del CRP com en col·laboració amb d’altres entitats, per la divulgació i aprenentatge d’aquesta disciplina.

Professorat i alumnes que participen en les activitats promogudes han explicat diferents aspectes de l’ Aprofundiment en matemàtiques, la realització de la 1a fase de la Copa Cangur al territori, el DiMatPirineus, la celebració a la Seu del Dia Pi i la participació dels centres a les Proves Cangur.

Des del CRP agraïm la participació en el programa a la Gemma Bastardas, Laia Miró i Xavier Jarque i als alumnes  Marcel Gómez, Mireia Pinto, Quer Axet, Berta Hernández i Arnau Vadell.

El podeu escoltar en RâdioSeu a la carta: