Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinari:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dona suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona.
  • EAP (Equip d’assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dona suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb el CREDA (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius) Narcís Masó de Salt i amb el professorat que atén l’alumnat amb discapacitat visual. Igualment, col·labora amb el Camp d’aprenentatge Empúries i amb l’Entorn d’aprenentatge del Canigó en diverses iniciatives.

La gestió i coordinació del Servei Educatiu de l’Alt Empordà recau en l’equip de direcció tècnica.

L’equip de direcció tècnica està format per:
– el director del CRP i coordinador del servei educatiu: Josep Maria Godoy i Tomàs (Hotxin)
– la directora de l’EAP: Olga Roig i Ferrer
– la coordinadora ELIC: Júlia Danés i Guzman

Les funcions de l’equip de direcció tècnica dels serveis educatius són les següents:
– Establir els objectius i identificar les necessitats d’actuació interna i els indicadors d’avaluació del servei.
– Vetllar per un treball integrat dels equips del servei educatiu tant a la zona com als centres.
– Vetllar pel desenvolupament en el territori de programes d’innovació, de formació, xarxes educatives, que afavoreixin el treball integrat dels serveis educatius.
– Prioritzar les actuacions que impliquen suport i assessorament als centres de la zona i a les xarxes educatives.
– Identificar les necessitats dels centres educatius, del professorat, de l’alumnat, de les famílies i de la zona.
– Elaborar i difondre una relació dels serveis que s’ofereixen per a informació dels mestres i professorat dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.
– Coordinar les actuacions dels professionals dels diferents serveis i vetllar per l’eficàcia de la intervenció en els centres preferentment de forma integrada.
– Elaborar la proposta de pla d’actuació, indicadors d’avaluació i propostes de millora.
– Fer el seguiment dels objectius del pla i del desenvolupament de les activitats que se’n deriven.
– Elaborar el pressupost i la liquidació corresponent.
– Organitzar i dissenyar el contingut de les reunions plenàries conjuntament amb el coordinador o coordinadora del servei educatiu.

ampa