CRP

Descripció

El CRP de l’Alt Empordà és un equip que dona suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona.
El CRP forma part del Servei Educatiu de l’Alt Empordà conjuntament amb els equips de suport i assessorament en llengua, interculturalitat i cohesió social (ELIC) i els equips d’assessorament psicopegagògic (EAP).

Xarxa CRP
Serveis que ofereix
Als centres educatius:
  • Suport i assessorament en projectes de centre (projectes d’autonomia de centre, projectes TAC, projectes d’organització i ús de la biblioteca escolar, projectes de convivència…).
  • Oferta i assessorament en recursos pedagògics.
  • Assessorament en formació permanent.
Al professorat dels centres educatius:
  • Informació i préstec de recursos educatius.
  • Informació i assessorament en formació permanent.
A la zona:
  • Suport als projectes propis de la zona.
  • Recollida, intercanvi i difusió de pràctiques i experiències educatives.
  • Disseny, elaboració i dinamització de maletes pedagògiques.
  • Localització, selecció, catalogació i difusió de recursos.
  • Disseny i organització d’activitats de dinamització de la zona amb participació de l’alumnat.
  • Disseny, organització i impuls en les xarxes de centres.
  • Treball en xarxa en la detecció de necessitats formatives, en l’establiment de criteris d’actuació i en la difusió de recursos.
  • Disseny, organització i gestió de les activitats formatives de coordinació.
  • Coordinació i organització de les activitats del Pla de Formació de Zona (PFZ).
Professionals CRP:

Carles Fuentes Pagès   cfuente3@xtec.cat