mSTEAM. Ciència amb el mòbil a l’aula

mSTEAM és la nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnologia mòbil. La iniciativa ofereix a docents de primària i secundària un conjunt de mòduls didàctics gratuïts  de lliure accés que han estat creats en col·laboració amb centres de recerca i institucions científiques de Catalunya (CRGFNOBCREAFNanoEduca iEscola de l’Aigua).

Des d’experiments on el mòbil es converteix en un microscopi per observar cèl·lules humanes, fins a viatges amb velers per descobrir els principis físics de la navegació, ja pots trobar a la plataforma mSchools mSTEAM els cinc primers mòduls didàctics, materials variats que inclouen coneixements teòrics, activitats interactives per alumnes, exemples, apps i guies d’avaluació per docents. I atenció! Ja estem treballant amb més centres de recerca per oferir-te més mòduls!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *