Projecte educatiu “És a l’aire”

El proper dimecres 27 de gener a les 18.30h es farà la presentació online del projecte educatiu a partir del documental ÉS A L’AIREFilosofia, ciència i art per reflexionar sobre un problema comú: l’aire que respirem al Camp de Tarragona!

INSCRIU-TE AQUÍ

I tu què respires?
El projecte educatiu a l’entorn del documental ÉS A L’AIRE de “Un Capricho Producciones” coproduït amb Televisió de Catalunya, és una proposta singular per educar en el plantejament d’un problema comú. En aquest cas, l’aire que respirem al Camp de Tarragona.

Un projecte amb tres sessions i una exposició final conjunta cocreada entre tots els alumnes participants i que es podrà resseguir als carrers dels pobles i viles del Camp de Tarragona.
Un projecte de Còdol Educació amb la col·laboració del divulgador científic MARC BOADA i el creador visual ORIOL SEGON.

✅ Adreçat a: centres d’Educació Secundària, ESO, Post Obligatòria i Cicles Formatius, de les comarques del Camp de Tarragona.
✅ Preu: gratuït (places limitades! Pre-reserva ara aquí).
Més informació i reserves | www.codoleducacio.com Tel 977327362 codol@codoleducacio.com