Novena edició del concurs APILO

Una nova edició del concurs per fomentar el reciclatge de piles als centres educatius: “Les piles, a l’APILO de l’escola!“

El Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Acció Rural, a través de l’Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestores dels Sistemes Col·lectius de Responsabilitat Ampliada del Productor (SCRAP) de piles i acumuladors Ecopilas, ERP, UNIBAT i Ecolec (en endavant, anomenats els ORGANITZADORS), organitzen el concurs de recollida de piles “Les Piles, a l’Apilo de l’Escola”, dirigit als centres educatius de Catalunya, per tal de fomentar el coneixement i la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies.

El concurs és gratuït i participar-hi no implica cap cost.

Inscripcions

El 21 de novembre s’obren les inscripcions per participar al concurs de recollida de piles als centres educatius de Catalunya.

Més informació al següent enllaç.