Guia de fisioteràpia en l’entorn escolar

Guia de fisioteràpia en l’entorn escolar, elaborada amb l’objectiu d’explicar la manera en què els i les professionals fisioterapeutes treballen com a membres de la comunitat educativa per donar suport a l’alumnat en l’entorn escolar.

Qui són els fisioterapeutes i quines són les seves funcions en l’àmbit educatiu? Com treballen als centres educatius?

El Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya, amb el suport del Departament d’Educació, articula aquestes directrius per explicar la manera en què els i les professionals fisioterapeutes col·laboren amb tota la comunitat educativa per donar suport a la missió de l’educació en l’entorn de l’escolar.

Aquesta guia respon a les preguntes de qui són els fisioterapeutes, quin és el seu propòsit en l’àmbit educatiu i com, treballant juntament amb l’equip educatiu i les famílies, ajuden els infants i joves a adquirir les habilitats i coneixements que precisen per participar amb la resta d’alumnat a l’escola, així com en el seu procés educatiu.

Aquesta publicació ajudarà els professionals de la fisioteràpia i la comunitat educativa a comprendre millor els rols que prenen els i les fisioterapeutes en la vida dels infants i joves i com, amb els seus serveis, la seva educació es pot veure beneficiada.

Enllaç a la guia en PDF

DOCUMENTS RELACIONATS:

→Documents per a l’organització i la gestió dels centres
Directrius per a l’organització i la gestió dels serveis educatius (Juliol 2023)