S’obre la convocatòria del programa Florence

S’obre la convocatòria de centres per a participar en el programa de millora de les matemàtiques Florence

El Departament d’Educació obre aquesta setmana la convocatòria als centres que vulguin participar al programa de millora de la competència matemàtica de l’alumnat de l’educació bàsica, el programa Florence. Una iniciativa que neix amb l’objectiu de millorar els resultats de l’alumnat català en aquesta competència, i que s’engegarà el proper curs amb una durada de 3 anys.

  • L’objectiu del programa és millorar les competències matemàtiques de l’alumnat català i s’oferirà als docents formació i guies didàctiques.
  • El programa tindrà una durada de 3 anys, a partir del curs 2024-2025.
  • Hi participaran 120 centres d’educació primària i 80 d’ESO, entre els quals es prioritzarà els d’especial complexitat que estiguin interessats a millorar els resultats en matemàtiques.
  • Els centres participants incrementaran les hores de matemàtiques fent ús de les hores de gestió autònoma previstes en els nous currículums.

Més informació i inscripcions em aquest enllaç.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut