Convocatòria “Estades professionals per a docents”

Us informem que s’ha obert la convocatòria per participar en el programa “Estades professionals per a docents”, que convoca el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports (MEFPE). Aquestes estades són visites d’estudi i observació individuals en un centre europeu, amb una durada de dues setmanes. El MEFPE subvenciona amb 1500 € l’estada,… Llegeix més»

2 de maig és el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

El 2 de maig amb motiu del Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, el Departament d’Educació posa a l’abast de la comunitat educativa activitats relacionades amb aquesta problemàtica. En aquest sentit, també organitza la II Jornada d’intercanvi d’experiències #aquiproubullying.
L’assetjament afecta milions d’infants i… Llegeix més»

Els còmics indispensables del 2023, pel Grupcòmic del COBDC

El Grup de còmic i biblioteques del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya (COBDC) presenta per onzè cop Els indispensables de Grupcòmic, on els membres del grup han escollit els títols que els han semblat més rellevants… Llegeix més»