1a Mostra a Nou Barris de cartells:  Internet Segura

Navega per la xarxa de forma segura

Amb l’objectiu de fomentar l’ús correcte, segur i saludable de les noves tecnologies i de treballar la prevenció a internet, aquest c20161129_122509urs Mossos d’Esquadra i el Centre de Recursos Pedagògics del districte de Nou Barris, han convocat la primera edició de la Mostra de cartells sobre seguretat a internet.

El 17 de maig, coincidint amb el Dia Internacional d’Internet, s’ha donat a conèixer el cartell guanyador, de títol: “Navega per la xarxa de forma segura”, obra de Mohamed Amin, alumne de l’escola Sant Josep Oriol. El treball ha estat realitzat amb l’acompanyament del professor Elías Vera.

Representants de Mossos d’Esquadra i CRP han visitat l’escola, en reconeixement del treball que els alumnes de cicle superior han realitzat a l’hora de dissenyar el seu pòster. S’ha ofert als alumnes una interessant xerrada amb l’objectiu d’informar, alertar i conscienciar dels perills d’internet i les activitats il·lícites en les quals els m9enors poder ser víctimes potencials i donar recomanacions per fer un ús adient i segur de la xarxa.

Felicitem l’escola, el professorat,  en Mohamed i els seus companys i companyes pels treballs fets i els resultats obtinguts. Agraïm les  aportacions de nois i noies de les altres escoles que han participat a la Mostra i els animem a seguir treballant i col·laborant en activitats com aquesta.

En aquesta presentació podreu veure el procés d’elaboració dels cartells:

El cartell seleccionat és aquest (cliqueu aquí per fer-lo més gran):

Póster