EFIM18

L’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM) és un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves, que té per objectiu apropar-los al patrimoni cultural i monumental, per tal que el coneguin, el valorin i el gaudeixin.

Es tracta d’un concurs de fotografia a través d’Instagram que té per objecte el patrimoni cultural català en totes les seves vessants i que, mitjançant el llenguatge de la fotografia, vol fer reflexionar els joves estudiants sobre la rellevància d’aquest patrimoni i fer que el coneguin i el valorin.

Poden participar-hi els alumnes de tots els centres educatius de secundària, batxillerat i cicles formatius de Catalunya que s’hagin inscrit durant el període de validesa de la convocatòria i que compleixin les condicions que es descriuen en aquestes bases.

La data límit per formalitzar la inscripció per part del centre és l’1 de maig de 2018.

La data límit per a la publicació de les fotografies a Instagram per part dels alumnes és el 15 de maig de 2018.

Més informació i inscripcions